Cara Pembayaran :

Cara Pembayaran :

Rabu, 10 Julai 2013

AURA SLIM SHAKE PLUS PREBIOTIK FIBER 900000MG


☆ ALL IN ONE FORMULA: 4 IN 1 SLIMMING CONCEPTS – DETOX, BURN, SLIM & SHAPE 
☆ WEIGHT CONTROL SYSTEM 
☆ 100% NATURAL INGREDIENTS 
☆ CLINICALLY PROVEN ADVANCED FORMULA 
☆ KONSEP PELANSINGAN TERKINI DARI KOREA DENGAN APLIKASI TEKNOLOGI NANO 
☆ CHANGE YOUR BODY CHANGE YOUR LIFE!




Aura Slim Shake adalah program berkonsepkan pelangsingan terkini dari Korea dengan aplikasi teknologi nano. Ia diformulasikan untuk membantu anda mengurangkan berat badan secara sihat dengan pengambilan secara konsisten. 

Program ini berfungsi dengan mengawal jumlah karbohidrat yang kita makan seperti gula, roti, pasta, nasi, kentang, tepung gandum dan sebagainya yang digunakan oleh badan untuk mengekalkan tahap keseimbangan sumber tenaga utama. 

Hampir semua orang mempunyai keperluan kalori yang berbeza setiap hari, atau dalam erti kata lain, keperluan jumlah tenaga yang berbeza dalam badan untuk tujuan pembakaran lemak setiap hari. Ini adalah ditentukan oleh banyak faktor seperti umur, jantina, jenis badan, status kesihatan dan tahap aktiviti fizikal. 

Aura Slim Shake dihasilkan dengan gabungan buah-buahan segar yang mempunyai khasiat yang baik untuk mengawal berat badan. Gabungan enzim dan vitamin yang tinggi yang terdapat dalam kandungan Aura Slim dapat mempercepatkan pembakaran lemak dan menyumbang kepada pembentukan serat di dalam tubuh. Apabila seseorang kekurangan serat ia meningkatkan risiko untuk penyakit seperti buasir, sembelit, obesiti, kencing manis, penyakit chrohn dan diverticulitis. 

Prebiotik fiber boleh membantu mengurangkan lemak dalam darah, penyerapan mineral terutamanya magnesium, kalsium dan zat besi. Ia juga mengekalkan tahap kolestrol yang rendah, mengurangkan toksin dan sebagainya. Penyelesaiannya dengan Aura Slim Shake anda mampu untuk mengecapi berat badan ideal yang diingini hari ini. Diet yang seimbang membantu mengekal tubuh badan yang diidamkan. Amalan pemakanan terbaik untuk kesan efektif dan selamat. 





Rahsia diet sihat bersama Aura Slim Shake! Wow dengan Prebiotic Fiber dan ekstrak buah-buahan, produk superb ini menbantu anda menurunkan berat badan tanpa berlapar, cirit birit, sembelit, pening kepala dan sebagainya.

Auraslim Shake dihasilkan dengan gabungan buah-buahan segar yang mempunyai khasiat yang baik untuk mengawal berat badan.

Gabungan enzim dan vitamin yang tinggi di dalam dapat mempercepatkan pembakaran lemak dan menyumbang kepada pembentukan serat di dalam tubuh. Apabila seseorang kekurangan serat ia meningkatkan risiko untuk penyakit seperti buasir, sembelit, obesiti, kencing manis, penyakit chrohn dan diverticulitis.

Prebiotik fiber boleh membantu mengurangkan lemak dalam darah, penyerapan mineral terutamanya magnesium, kalsium dan zat besi. 

Ia juga mengekalkan tahap kolestrol yang rendah, mengurangkan toksin dan sebagainya. Penyelesaiannya dengan Aura Slim Shake anda mampu untuk mengecapi berat badan ideal yang diingini hari ini. Diet yang seimbang membantu mengekal tubuh badan yang diidamkan. Amalan pemakanan terbaik untuk kesan efektif dan selamat



Wow!!! Kurus tanpa perlu diet ketat? Sembelit? Cirit birit? No! No! No! Inovasi terbaru teknologi Nano 100% dari ekstrak & enzim buah-buahan segar. Aura Slim Shake pasti puas hati dengan hasilnya! Tidak perlu berlapar, Special ingredients superb result!! Bye bye lelemak!!!

1-7 Hari:
- Memudahkan pelawasan bahan kumuhan
- Detoxifikasi pembuangan toksin
- Meningkatkan kadar metabolisme

8-15 Hari:
- Pembuangan air besar yang konsisten
- Kesegaran & tahap tenaga bertambah
- Proses pembakaran lemak lebih cepat

16 Hari ke atas
- Sistem penghadaman lebih baik
- Badan sihat & ketahanan lebih baik
- Berat badan menurun berperingkat
- Perut buncit hilang & bentuk badan langsing!

CARA PENGAMBILAN AURASLIM SHAKE :
Cara pengambilan Aura Slim Shake:
1. Bancuh 2 scoop Aura Slim Shake bersama 120ml air kosong @ sejuk. Shake well & minum. Sebaiknya minum setengah jam sebelum sarapan. Jika ambik Aura White jugak. Minum Aura White satu jam selepas sarapan. Begitu jugak pada waktu malam.
2. Kurangkan makanan bergulan, berlemak & karbohidrat tinggi.
3. Lakukan senaman ringan jika ada kelapangan. Senaman adalah penting untuk meningkatkan stamina
4. Pengambilan makanan segar seperti sayur-sayuran, buah-buahan & makanan berprotein tinggi membantu anda mendapat diet yang seimbang
5. Banyakkan minum air masak

Berminat nak AURA SLIM SHAKE PLUS? PM me at my page facebook!! UNTUK ORDER SMS OR CALL 0126724798 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan