Cara Pembayaran :

Cara Pembayaran :

Rabu, 3 Julai 2013

GLUTACELL Inspired by BOTOX


GLUTACELL Inspired by BOTOX pertama diperkenalkan di Malaysia
Produk malaysia yang satu2nye ade botox yang halal...diperakui oleh KKM...sijil halal..sebelum ini botox sangat popular dekat negara luar sahaja..berfungsi untuk mencerahkan...anti aging...masalah dalaman...yang penting kite v shape for face...nose up...sexy lips....tidak perlukan suntikan botox yaaaaaa!!! 
  
Fungsi Utama GlutaCell™: 
1. Kesihatan o Antioksida – Bertindak sebagai Master of Antioxidant, dengan menyingkirkan pelbagai bentuk radikal bebas dari pencemaran udara, asap rokok, hasil penyinaran ultra ungu, zat kimia dalam makanan dan bahan pencemar lain. Radikal bebas sangat merbahaya kerana dapat merosakkan sel tubuh badan manusia. 

2. Imunisasi – GlutaCell™ juga dapat meningkatkan ketahanan tubuh badan dari penyakit melalui pembentukan sel darah putih yang juga merupakan antivirus. Pengambilan Glutathione juga dapat membantu untuk mendapatkan tidur yang berkualiti dan lebih nyenyak. 

3. Nyahtoksin – Salah satu fungsi utama di dalam GlutaCell™ adalah membuang toksin di dalam badan yang mendatangkan penyakit kepada manusia. 

4. Menghindar, mencegah dan menghalang dari penyakit kronik seperti Kanser, Alzheimer, Parkinson, Diabetic, Sakit Jantung dan Gout. 

5. Kecantikan -  Meningkatkan kelembapan kulit malah mengurangkan pigmentasi dan garis halus  serta melambatkan proses penuaan. Mencerahkan lingkaran hitam di bawah mata. Menegangkan kulit. Membuatkan tona kulit sekata. Membuang toksin di dalam badan. Mengecilkan liang pori. Mengurangkan kehitaman di celah peha dan bawah lengan. Makanan tambahan terbaik untuk kulit kelihatan muda, sihat dan lebih cerah. Membantu mencantik, menghalus dan menganjalkan kulit. 

6. Merawat pelbagai masalah seperti jerawat, jeragat dan lain-lain.  Baik untuk penglihatan, gigi, kuku dan rambut. Mengurangkan rambut gugur. Memontokkan tubuh badan


Antioksidan semulajadi. 550 kali lebih kuat berbanding Vitamin E. !!!!!


Antara kelebihan GLUTACELL !!!

Testimoni GLUTACELL Inspired by BOTOX

 


NO EDITING FOTO!!!!
Penggunaan GlutaCell™ dapat DIRASAI KESANNYA SEAWAL 7 HARI PEMAKAIAN SECARA KONSISTEN.

1 Minggu – Kulit kurang berminyak & kelembapan kulit semakin meningkat.

2 Minggu – Jerawat mula mengecut-kulit menjadi semakin lebih lembut-tona kulit menjadi lebih sekata-liang roma semakin mengecil dan kesan parut semakin pudar.

3 Minggu – Jeragat semakin pudar dan mulai hilang, akar rambut semakin kuat, kesan parut akan hilang, kulit menjadi lebih anjal pada seluruh badan, tona kulit menjadi lebih sekata, seimbang, cerah, gebu dan semakin montok.

Berminat nak GLUTACELL Inspired by BOTOX? PM me at my page facebook!! UNTUK ORDER SMS or CALL 0126724798

Tiada ulasan:

Catat Ulasan