Cara Pembayaran :

Cara Pembayaran :

Rabu, 3 Julai 2013

RADIGLOW Skinfiiniti


RADIGLOW SKINFINITI supplement TERBAIK untuk kesihatan juga kecantikan luaran dan dalaman. RADIGLOW dihasilkan dengan Teknologi Tinggi beserta rumusan unik dan bertaraf Premium yang terdiri daripada Astaxanthin, Kolagen Ikan Terhidrolis, L Glutathione, Vitamin C dan Ekstrak Beri Hitam 

Kenapa anda mesti pilih RADIGLOW sebagai supplement tambahan anda?? Jawapannya kerana RADIGLOW merupakan Produk Pertama yang lengkap mengandungi semua keperluan tubuh badan anda untuk kesihatan dan juga kecantikan. 1001 khasiat dan kebaikan hanya dalam 1 produk dapat membantu melambatkan penuaan dan meningkatkan keanjalan kulit. RADIGLOW mampu menjadikan kulit anda lebih cantik dan sihat seawal 7 hari! Cubalah sekarang dan anda pasti berpuas hati.!!



Kandungan RADIGLOW terdiri daripada RAMUAN PREMIUM yang terpilih dari sumber-sumber berikut seperti ASTAXANTHIN L-Glutathione, Hydrolyzed Fish Collagen, Vitamin C dan juga Blackcurrant Extract.

* Makanan tambahan terbaik untuk kulit kelihatan muda, sihat dan lebih cerah. 
* Membantu mencantik, menghalus dan menganjalkan kulit. 
* Merawat pelbagai masalah kulit seperti jerawat, jeragat dan lain-lain.
* Juga terbaik untuk penglihatan, gigi, kuku dan rambut.
* Antioksidan semulajadi. 550 kali lebih kuat berbanding Vitamin E.
* Menghindar dan mencegah dari penyakit kronik seperti Kanser, Alzheimer, Parkinson, Diabetic, Sakit Jantung dan lain-lain

Ada yg bertanya tentang KKM. Product ini mendapat kelulusan KKM so jangan risau ye..





Cara penggunaan yang sangat mudah. Berbentuk Tablet yang boleh dikunyah atau terus ditelan dengan rasa enak Blackcurrant/ Beri. Hanya perlukan 2 tablet Radiglow setiap pagi dan anda akan tampil sihat dan menawan dari hari ke hari.

Berminat nak RADIGLOW SKINFINITI ? PM me at my page facebook!! 
UNTUK ORDER SMS 0126724798

Tiada ulasan:

Catat Ulasan