Cara Pembayaran :

Cara Pembayaran :

Rabu, 14 Ogos 2013

Bedak Arab Kokuryu


Pernah mendengar mengenai Bedak Arab Kokuryu yang magic? Ia merupakan produk Jepun sejak 1965 tapi dikilangkan di Filipina. Kenapa nama dia bedak Arab? Sebab ia dibuat majoriti untuk pasaran Arab. Bedak ini sememangnya menjadi pilihan wanita-wanita Arab. Orang yang memperkenalkannya pun bawa dari Yaman, so lekatlah nama bedak tu Bedak Arab Kokuryu Super Summer Cake.


BEDAK ARAB KOKURYU HARGA TERENDAH DI PASARAN!! PM ME GOOD PRICE ♥ ♥ Produk Jepun, hasil kajian di Filipina Cherry Laboratory. Sangatlah senang dipakai. Beberapa minit menjadikan kulit muka seakan-akan kita pernah masuk kelas make up! Akan kelihatan lembut, gebu, bercahaya, berseri, cun dan yang penting terasa ringan di muka (tak melekit lansung!) 



TAK PERLU PAKAI APA-APA KRIM LAGI! 
1. Bedak ini 3 dalam 1: mouisturizer, foundation n alas bedak...sangat jimat! 
2. Mengikut aliran darah pemakai. Tak kira kulit gelap, cerah, putih dan sebagainya, Sesiapa sahaja sesuai pakai. 3. Kemas dan sekata membuatkan anda indah. 
4. Tidak akan menghitamkan atau menggelapkan kulit anda. 
5. Mengecutkan jerawat. 
6. Apabila berpeluh anda akan nampak lebih cantik. 
7. Tahan Selama lebih 8 jam. 
8. Tidak melekat pada tudung, kain, tisu dan sebagainya kerana ia terus meresap ke kulit. 
9. Suci dan Halal, boleh dibawa solat. 
10. Sesuai untuk semua aktiviti. Santai2, nak pakai cepat tapi hasil mantap







BEDAK ARAB KOKURYU MEMUDAHKAN WANITA DALAM URUSAN IBADAH.

Sesetengah wanita tidak suka bersolek sewaktu keluar bersiar-siar berjalan kerana merasakan sangat leceh sewaktu hendak solat. Apabila tidak bersolek, mereka tidak perlu sental dengan pencuci muka, make up removal, eye liner & mascara removal. Mereka boleh solat awal waktu tanpa membazirkan waktu untuk menanggalkan mekap. Dengan menggunakan bedak Arab Kokuryu, rutin harian akan lebih mudah. Hanya dengan memakai bedak sahaja sudah tampil cantik dan berseri! Tidak perlu usung beg besar yang mengandungi barang mekap lagi, cukup hanya membawa beg kecil yang mengandungi bedak Kokuryu yang sah untuk dibawa solat. Biarlah kita cantik bukan sekadar dimata manusia, tetapi juga di mata Pencipta kita 







Cara penggunaan bedak Arab ni : Basahkan span dahulu, kemudian sapu ke muka seperti biasa.

Tak ada orang yang tak mahu kelihatan cantik bukan? Semua orang terutama kaum Hawa pasti mahu tampil cantik & yakin setiap masa. Cubalah bedak Arab Kokuryu, anda pasti tak menyesal!

Berminat nak Bedak Arab Kokuryu? PM me at my page facebook!! UNTUK ORDER SMS OR CALL 0126724798 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan