Cara Pembayaran :

Cara Pembayaran :

Ahad, 18 Ogos 2013

NATURAL BAMBOO suit

Bamboo Charcoal Body Slimming Suit 
❤ BAMBOO CHARCOAL BODY SHAPER (SLIMMING SUIT) ❤ 



Hanya perlu sarung sekali sahaja...!!! TERBAIK !! TIDAK PANAS !! MUDAH DISARUNG !! SELESA !! BERKESAN !! MANTAP !! 

Sut pembentuk badan ini dibuat daripada bahan semulajadi yang anti kuman iaitu gentian arang buluh (bamboo charcoal). Sut ini juga kuat, elastik dan nyaman dipakai. Sut pembentuk badan yang turut mengandungi sinar infra merah yang dapat melancarkan peredaran darah dan metabolism, membakar lemak-lemak berlebihan, membentuk lekuk tubuh yang indah dan memberikan keyakinan kepada pemakai untuk hidup lebih baik dan bersemangat. Sut ini sebaiknya dipakai sejak awal pagi pada setiap hari kerana dengan memakai terus akan mencegah kegemukan dan mempertahankan tubuh yang indah dan sihat. 




Adakah anda ingin: 

♥ mengecilkan perut & melangsingkan pinggang anda??? 
♥ membakar lemak yang berlebihan??? 
♥ menaikan & mengencangkan payudara & punggung??? 
♥ melancarkan peredaran darah & metabolisme??? 
♥ mengurangkan sakit punggung & tulang belakang??? 
♥ mengurangkan sakit saat menstuasi???? 

♥ ♥ ♥ SLIMING SUIT INI MMG SEDAP DI PAKAI..KAIN MMG BEST..

Warna: kelabu seperti di dalam gambar. - untuk mencapai hasil yang lebih baik, pakai 8 jam sehari selama 2 bulan. ♥ ♥ ♥ 






♥ ♥ ♥ Size : S-M & L-XL SIZE: ** (S-M) Hip: 84-94cm= pingul 33-37 inci waist: 62-72cm=pinggang 24-28 Weight: 45-60kg ** (L-XL) Hip: 98-105cm=39-42 inci waist: 76-81cm=30-32 Weight: 65-85kg 


CARA PEMAKAIAN ♥ - MULAKAN DARIPADA BAWAH SARUNG KE BADAN. - PAKAI SELAMA 8 JAM SETIAP HARI UTK MENDAPATKAN KESAN YG CEPAT.

CARA CUCIAN ♥ - Cucian tangan dengan sedikit sabun tanpa bahan pemutih atau mesin. - Perah dengan lembut selepas di cuci dan biarkan kering di tempat sejuk/redup.

❤ testimoni 1 : dah 4 hari menggunakannya..fabrik, tekstur sedap dipakai.. memang fit melekap.. x panas.. mudah gerak dan yg best lagik type ni dia 1 shot masuk so xde la berlipat -lipat kalau gune jenis yg seluar dan body asing.... so cover sume... bagi kak selesa dan best pakai.. and part lubang yg di sediakan untuk ke toilet tu pulak ...so senang dan amat memudahkan.. bagi kak sedap, selesa dan mudah di pakai. 

testimoni 2 : Pasal Lingerie tu... mmg tip top. Kak mmg biase pakai Lingerie... since after anak pertama. Bagi kak , pemakaian lengerie, bukan shj boleh betulkan posture badan kita malah boleh berikan bentuk terbaik utk badan kita. Dan dlm byk2 brand... kak rase... ini yg terbaik yg pernah kak pakai. Mmg senang dipakai dan teramat selasa. Hopefully, hasilnye pun terbaik... ;)

Berminat nak NATURAL BAMBOO suit? PM me at my page facebook!! UNTUK ORDER SMS OR CALL 0126724798 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan